Noua regulă FTC interzice recenziile false ale produselor care afectează cumpărăturile tale

Regula de asemenea combate cumpărarea sau vânzarea de urmăritori pe rețelele sociale.

my image

Comisia Federală pentru Comerț a introdus o nouă regulă destinată să facă mai dificil pentru tine să fii înșelat de recenzii false online.

În vigoare începând de marți, regula FTC interzice vânzarea sau achiziția de recenzii false și permite FTC-ului să impună sancțiuni civile asupra celor care încalcă regula.

De asemenea, interzice mărturiile înșelătoare, cum ar fi recenziile generate de AI sau scrise de persoane care nu au experiență reală cu produsele sau serviciile respective. În plus, regula interzice cumpărarea sau vânzarea de urmăritori pe rețelele sociale în scopuri comerciale. "Recenziile false nu numai că irosesc timpul și banii oamenilor, dar și poluează piața și deviază afacerile de la concurenții cinstiți", a declarat președintele FTC, Lina Khan. "Prin întărirea instrumentelor FTC pentru a lupta împotriva publicității înșelătoare, regula finală va proteja consumatorii și va promova piețe corecte și competitive."

Noua regulă se aplică recenziilor viitoare. Aproximativ 90% dintre oameni se bazează pe recenzii atunci când fac cumpărături online, conform unor studii recente.

Deși nu este clar cum va aplica FTC regula, aceasta ar putea alege să urmărească câteva cazuri notabile pentru a stabili un exemplu. Pot fi impuse amenzi semnificative pentru fiecare încălcare.

Regula apare într-un moment când inteligența artificială ar putea agrava problema, având în vedere capacitatea uneltelor de AI generativ de a crea rapid mii de recenzii false.

Aceasta subliniază importanța de a te baza pe surse de recenzii de încredere care utilizează recenzori cu experiență practică.

Întoarce-te la pagina principală