IEV-urile ieftine BYD ar putea rămâne departe de Canada
10 noiembrie 2024 12:25PM
Cu vehiculele electrice fabricate în China confruntându-se cu tarife mari atât în Europa, cât și în America, o întrebare provocatoare pentru șoferii de EV-uri a început să apară: Poate cursa pentru a face EV-urile mai accesibile să continue dacă liderul mondial este exclus din competiție?
BYD din China, recunoscut ca fiind un lider global în ceea ce privește accesibilitatea, a fost nevoit să renunțe la planurile de a accesa piața din SUA după ce administrația Biden a impus în mai tarife de 100% pentru EV-urile fabricate în China.
Și acum, gigantul chinez pare să încetinească planurile pentru Canada, conform Automotive News.
Decizia urmează după luni de eforturi de lobby cu guvernul canadian, precum și negocieri între executivii BYD și dealeri din întreaga Canada. Dar, la sfârșitul lunii august, Ottawa a urmat pașii Statelor Unite, anunțând că va impune propriul său tarif de 100% asupra vehiculelor electrice fabricate în China până în octombrie.
Și de atunci, BYD a suspendat toate comunicările cu dealerii, conform Automotive News.
Deși BYD nu a făcut declarații oficiale, analiștii nu se așteaptă ca situația să se îmbunătățească pentru constructorii auto chinezi cu administrația Trump care vine în Statele Unite. În timp ce unii analiști cred că BYD ar putea încerca în continuare să absoarbă tarifele pentru unele dintre vehiculele sale, cum ar fi Atto 3 și Seal, prețurile rezultante le-ar face mult mai puțin competitive. În ceea ce privește BYD Seagull, cel mai accesibil vehicul electric al mărcii, cu un preț de 10.000 de dolari în China, este considerat prea mic pentru a genera un interes de cumpărare semnificativ în SUA.
În Statele Unite, Tesla a stabilit o bază de așteptări pentru un vehicul electric mai accesibil, CEO-ul Elon Musk afirmând că un Tesla de 25.000 de dolari ar fi „fără sens”.
Între timp, unii producători rivali de vehicule electrice intru în spațiul accesibil mai agresiv în SUA. General Motors a lansat deja Chevy Equinox EV la un preț de 27.500 de dolari, inclusiv credite fiscale federale. Iar Volkswagen America plănuiește să lanseze un vehicul electric sub 35.000 de dolari în SUA până în 2027.
Scout Motors Traveler SUV: tot ce știm până acum
După ani de zvonuri, Scout Motors este înapoi. Volkswagen a revigorat marca de mașini clasică, dar cu o notă electrificată. Compania a lansat de fapt două noi vehicule electrice cu marca Scout Motors, inclusiv un camion și un SUV, care se numește Scout Motors Traveler SUV.
SUV-ul Scout Motors Traveler poate fi o sub-marcă a Grupului Volkswagen, dar vehiculul folosește de fapt o platformă EV total nouă, care este complet unică pentru Scout, în loc de o platformă deja utilizată de alte mărci Volkswagen. Nu doar atât, în timp ce SUV-ul Traveler este disponibil ca vehicul complet electric, este de asemenea disponibil ca un așa-numit EREV, sau EV cu autonomie extinsă, care dispune de un motor pe benzină folosit pentru a încărca bateria.
Scout Motors Terra camion electric: tot ce știm
Există un nou producător de vehicule electrice robuste în oraș, sau mai degrabă unul vechi care este revigorat în era EV-urilor. Scout Motors este acum o marcă Volkswagen și a dezvăluit recent viziunea sa pentru un SUV electric și un camion electric. Camionul Scout Motors Terra este pregătit să concureze cu rivalele precum Rivian R1T, Ford F-150 Lightning și chiar Tesla Cybertruck.
Terra are de fapt câteva caracteristici interesante care ar putea să o distingă de competiție, având în același timp un preț mai mic. Ești curios despre camionul electric Scout Motors Terra și dacă ar putea fi următorul tău vehicul? Iată tot ce știm despre el până acum.
Design
Este clar că Scout Motors își propune un aspect retro modern cu cele mai recente vehicule ale sale. Nu încearcă să reinventeze roata, așa cum face Tesla cu Cybertruck, ci mai degrabă își propune să rafineze camionul în timp ce aduce un omagiu vehiculelor Scout Motors de altădată.
Aptera’s 3-wheel solar EV hits milestone on way toward 2025 commercialization
Șoferii de EV ar putea să se bucure că rețelele de încărcare se întrec între ele pentru a oferi energia necesară de-a lungul drumurilor și autostrăzilor.
Dar s-ar putea să se bucure și mai mult că nu trebuie să facă multe opriri pentru reîncărcare pe parcurs, în timp ce EV-ul lor absoarbe energia bogată venind direct de la soare.